M-am mutat la casa noua!



Cel care striga in pustie s-a mutat intr-o casa noua! Pana acum am stat in chirie pe platforma wordpress, iar acum m-am mutat in propria casa. Trebuie sa mentionez ca am fost ajutat in acest pas. Participan la un concurs de proza arhi-scurta pe blogul Trilema am castigat un domeniu gratuit timp de un an. Prin urmare nu pot decat sa le multumesc celor de la Trilema pentru acest ajutor.

Cateva explicatii. In procesul de mutare am importat in totalitate continutul blogului de pe wordpress. In ceea ce priveste comentariile, nu le-am putut prelua pe toate cele 1095 pe care le aveam. A trebuit sa renunt la jumatate dintre ele. Prin urmare, am renuntat la cele vechi. Cele mai noi sunt disponibile si aici. In ceea ce priveste articolul referitor la scutul anti-racheta, sunt preluate doar 57 de comentarii, adica toate comentariile care erau disponibile in momentul in care am facut mutarea. Cele postate ulterior (aprox. 10 la numar) nu vor fi disponibile aici. Mentionez ca nu este o cenzura ci pur si simplu o limitare tehnica.

In alta ordine de idei ii rog frumos pe cei care ma au in blogroll sa faca un update la link, astfel incat cei care doresc sa ma acceseze de pe blogurile voastre sa poata fi directionati aici. Dupa cum puteti observa, blogroll-ul meu de pe wordpress a fost preluat in totalitate si pe danpatrascu.eu.

Pe wordpress am fost admonestat de mai multe ori atunci cand scriam si nu foloseam diacritice. Aici nu pot folosi de fel diacriticile, prin urmare voi scrie fara. Imi cer scuze celor pe care ii deranjeaza scrierea fara diacritice, dar pe noul domeniu nu se pot folosi. Drept urmare, articolele preluate de pe wordpress in care apareau diacritice, aici nu pot fi vizualizate in conditii optime. Adica, peste tot unde era folosita o diacritica apare „?”. Imi cer scuze si pentru acest neajuns al tehnicii!

Multumindu-va pentru vizitele pe care mi le-ati facut pe wordpress, va astept cat mai des si pe danpatrascu.eu , blog pe care voi incerca sa scriu zilnic, sau, in cel mai rau caz, tot la doua zile.

Test

4 răspunsuri

  1. Nu-mi place acolo, nu se recunoaşte logarea WP. Prea multă bătaie de cap…

  2. sa-ti fie casa trainica

  3. Citez din ce-ai scris pe blogul ministrului.
    „Nu stiu daca mai intrati pe acest blog sau nu.
    In ultima vreme vad ca Mircea Badea va tot ia peste picior. Am scris pe blogul meu un articol in apararea dvs. In mod cert, acest articol nu va avea rasunet acolo unde ar trebui sa aibe, dar vroiam doar sa va spun ca exista oameni care cred in dvs si in capacitatea dvs. de a transforma sistemul de invatamant romanesc.”

    Deci domnu’ Patrascu, este bine domne’ ca crezi in Funeriu, daca mai intra pe blog poate iti da un post, macar liftier, ceva.
    Am insa un sfat. Domne’, deci mai ia niste ore de gramatica limbii romane inainte de a vorbi despre invatamintul romanesc. Domne’, deci se scrie corect „sa aiba”, nu „sa aibe”.
    Da, deci stiu ca informatia asta nu se poate obtine de pe Taraf TV, sau Noua Europa Libera sau alte canale portocalii. Crede-ma insa pe cuvint.
    Nu de alta, dar te faci de ris in fata intelectualilor de la curtea mafiotilor portocalii (Liiceanu, Patapievici, Cartarescu etc)

  4. […] Cel care striga in pustie (test). Spiritualitate, Teologie Dan Patrascu, Dumnezeu, imagine, tacere Edit in Admin […]

Lasă un răspuns

