Se dau premii in blogosfera!


Se pare ca e vremea premilor si in blogolume. Pentru mine demersul de a oferi premii a fost o noutate, dar mi se pare un obicei foarte frumos, evident daca nu este utilizat in exces. Rasfoind blogolumea, am observat ca am primit si eu niste premii, pe care cred ca nu le merit pe deplin dar pentru care le multumesc celor care mi le-au acordat.

Ii multumesc  lui Adrian Barbat, pentru premiul „Superior Scribbler Award”. In aceeasi masura, cand primesti un astfel de premiu exista anumite reguli pe care trebuie sa la urmezi.

Iata regulile:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali.
2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care explica ce este cu premiul.
4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List astfel incat sa existe o evidenta a fiecarui ins premiat
5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Prin urmare, ma supun si trimit si eu acest premiu mai departe catre urmatorii bloggeri:

1. Ana Saliste

2. Dan Adrian Caramidariu

3. Deceneu

4. Viziuna Amandei

5. World Changed

Din pacate, trebuie sa-l dau doar la 5 persoane. L-as fi dat multor altora, dar unele dintre ele l-au primit eja (Flavius Obeada, Florin Matei, Adrian Barbat, Ada Rus). Altora le voi nascoci eu personal alte premii 🙂

In alta ordine de idei, as dori sa ii multumesc lui Deceneu pentru premiul pe care mi l-a oferit: cel mai bun cititor (al sau) si lui Flavius Obeada care m-a considerat: cel mai bun comentator politic. Imi cer scuze, dar din lipsa e timp nu pot intocmi si eu o lista asemanatoare. Promit sa ma achit de aceasta datorie dupa data de 15 februarie.

8 răspunsuri

  1. multumesc mult si apreciez premiul venind de la tine 🙂

    si o sa scriu si eu ceva pe tema asta… 😉

  2. Mai de ce m-ai bagat in hora asta pentru care nu am afinitati?
    Nu ai vazut cate erori fac?

    Multumesc oricum!

  3. Mulţumesc că te-ai gândit la mine. Şi felicitări pentru premiu. Aş vrea, cu ocazia asta, să îţi spun ceva ce aş fi vrut de mai demult. Mi-ai spus de câteva ori că ţi-ai dori să scrii frumos… Părerea mea e că tu poţi scrie frumos, cu condiţia să te laşi pradă, fie pentru o clipă doar, cuvintelor. Să le laşi scrise aşa cum vin ele, fără să le ciopleşti prea mult. Să te laşi scris pe tine însuţi şi acolo unde vei face asta cu adevărat, scrierea va fi o adevărată poezie. 🙂

  4. Multumesc, Ada. Sunt convins ca ai dreptate. Imi voi da silinta sa-ti urmez sfatul.

  5. eu imi dau singur marele premiu al academiei de stat romane pt calomnie la adresa psd-ului si a panaramelor care il conduc…

  6. Dan,

    Meriţi mai mult decât un premiu. Şi eu, făcând dificila selecţie, m-am gândit la tine. Oricum, în topul meu, eşti la acelaşi nivel cu cei pe care i-am premiat. Succes în continuare!

  7. Oh multumesc 🙂 Nu cred insa sa ma ridic la asemenea onoare, pentru ca momentan nu prea am timp de scris si n-am mai produs nimic interesant… desi am o groaza de idei 🙂 Cred ca zilele acestea, dragul meu coleg, voi scrie despre politica externa a presedintelui Traian Basescu… Dupa care cred ca voi reveni la Banatul nost’…

  8. […] ca m-am topit putin ieri cand am primit premiul “Superior Scribbler Award” de la Dan Patrascu. Ma simt onorata nu doar fiindca acest blog este atat de tanar, ci fiindca il apreciez mult pe Dan, […]

Lasă un răspuns

