Radu Stroe vs. Honorius prigoana. Din lac in put


Într-un comentariu postat la articolul despre Vergiliu, domnul Paul Octavian Grigoras mi-a cerut parerea referitor la recentele alegeri care s-au desfasurat in colegiul 1 in Bucuresti pentru ocuparea locului vacant ramas dupa plecarea domnului Bogdan Olteanu la BNR.

Inca din luna decemrie ma frigeau degetele sa scriu ceva pe subiectul aceta si sa-mi vars (pentru a cata oara?) naduful si furstrarile de a trai intr-o tara cu o clasa politica vetusta si care nu ma reprezinta din niciun punct de vedere. Aceste „alegeri” nu au facut altceva decat sa-mi augmenteze dezolarea. Pentru colegiul 1 din Bucuresti au candidat doi „politicieni” (am pus in ghilimele pentru ca nu stiu in ce masura un Honorius Prigoana cu 23 de ierni in spinare poate fi numit politician): Radu Stroe (PNL) si Honorius Prigoana (PDL). Practic, oamenii aceea nu au avut ce sa aleaga.

Radu Stroe se pare ca a fost un vajnic activist de partid, un om de o moralitate indoielnica si cu totul lipsit de principii veritabile, fiind manat mai tot timpul de bataia vantului. Pascal spunea despre om ca este o trestie ganditoare. Eu as spune ca Radu Stroe este doar o simpla trestie care se misca in bataia vantului. Am inteles ca va fi amendat pentru ca a continuat campania electorala si in duminica „alegerilor”. Domnul Grigoras spunea ca a si fost surprins impartind cadouri electorale. Un gest deplorabil, dar care nu cred ca poate fi considerat surprinzator. Prin urmare, Radu Stroe nu este omul cel mai adecvat pentru a fi o imagine a „bunului simt”.

De cealalta parte a candidat beizadeaua Honorius Prigoana, desi ar fi fost normal sa candideze presedintele PDL din filiala partidului  existenta in teritoriu. A fost ales, insa, „de la centru”, Honorius Prigoana, un tanar de 23 de ani care nu are prea multe in comun cu scoala si nici cu adevarata politica. Are meritul de a fi „ajutat” la organizarea alegerilor prezidentiale in Statele Unite si de a avea un tată extrem de bogat. După cum bine ştim, în politica noastră poti ajunge sus doar dacă eşti foarte bogat sau dacă ai tată Preşedinte. Prin urmare, nici Honorius Prigoana nu este un om care merita sa fie votat.

Astfel, acete alegeri nu au lasat loc de nicio alegere! A castigat Radu Stroe. Probabil pentru ca este mult mai versat decat banii lui Prigoana. Ramane, insa, un om lipsit de bun simt întru-un partid care doreste sa promoveze „Romania bunului simt”. Cum vor sa promoveza o Romanie a bunului simt cu politicieni lipsiti de bun simt? Nu stiu, cred ca nici Crin Antonescu nu stie. Continuand asa, PNL nu va face altceva decat sa isi creeze o imagine de parti ipocrit.

7 răspunsuri

  1. Mulţumesc tare mult pentru părerea ta.

    Contează foarte mult într-o ţară atât de chinuită ca a noastră. Sper că mai sunt oameni, şi printre cei care mai trec pe aici pe blogul acesta care îşi vor spune părerea. Mulţumesc tare mult încă odată. Nici nu mă aşteptam să primesc un răspuns atât de elaborat, dar asta dovedeşte şi aspiraţiile oamenilor, nu-i aşa? Mulţumesc!

    Voi privi acest gest, ca un licăr de speranţă pentru viitorul copiilor noştri. Am pus întrebarea aceasta şi domnului Năstase, domnului Iliescu, doamnei Gabriela Creţu, doamnei Corina Creţu, doamnei Ana Birchall- care mi-a şi răspuns că îl dezaprobă, şi sper să-mi răspundă şi cei ce nu mi-au răspuns încă. Vreau să mai trimit şi altor politicieni, şi jurnalişti această întrebare, să vedem răspunsul „societăţii” la această problemă. Mulţumesc tare mult!

  2. Aaa. Dacă m-aţi putea ajuta să punem întrebarea asta şi altor oameni, ca să acoperim o „arie” cât mai largă, v-aş fi tare recunoscător. Nu m-aş supăra nici dacă aţi repeta întrebarea pusă de mine celor pe care i-am menţionat mai sus, şi pe care i-am întrebat şi eu. asta ne-ar face mai puternici în faţa clasei politice românelşti, care din păcate este plină de corupţie şi plină de viermi (îmi pare rău că folosesc termenul, dar altceva care să exprime realitatea nu am găsit). Trebuie să cunoască că pe noi ne interesează ce fel de oameni ajung în funcţii de stat, şi că cei care calcă strâmb trebuie sunt datori să ne dea socoteală! Mulţumesc tare, tare mult! Cu riscul de a fi plictisitor, vă mai spun încă-odată că ceea ce faceţi înseamnă pentru mine o licărire de lumină în destinul nostru de neam- nu aş vrea să ne prăbuşim doborâţi de negura răutăţii! Dacă puteţi să puneţi umărul la acest efort v-aş fi tare recunoscător, şi nu numai eu, ci şi copii noştri care ne vor urma, şi se vor întreba ce am făcut noi pentru ei, şi ce le-am lăsat în urmă.

    Mulţumesc!

  3. …În noaptea aceasta cred că o să dorm foarte puţin 🙂 .

  4. Pentru că o să încerc să le scriu la cât mai mulţi oameni cu putinţă această întrebare.

  5. […] opinie pertinentă puteți citi aici. Categories: Romania Etichete:elections, incompetence, politics, Romania, stupidity […]

Lasă un răspuns

