Cliseele electorale


Citind cam tot ceea ce misca referitor la campania electorala si la discursurile politicienilor sesizez abundenta uno clisee care la inceput mi s-au parut demagocice, apoi au inceput sa ma enerveze si acum ma fac sa zambesc cu compasiune, dandu-mi seama ca pe politicienii nostri nu ii duce capul mai mult. Pur si simplu nu ii duce, sunt gramada. Singurul lucru de care sunt capabili este sa repete obsesiv aceasi placa de gramofon care deja cred ca incep sa lase zgarieturi pe creierul romanilor.

Traian Basescu bunaoara o tine sus si tare cu mogulii si cu experienta sa de comandant. In fiecare zi are cel putin o declaratie de presa in care spune despre moguli si despre ce a invatat el pe vas.

In tabara PNL s-a incetatenit cliseul „minciunii sfruntate”. La orice declaratie a lui Basescu, Boc si compania urmeaza o declaratie a unui liberal care spune ca totul este o „minciuna sfruntata”. Aceeasi placa am auzit-o la Orban, Antonescu, Mihai Voicu Tariceanu.

Basescu dictator, este un alt cliseu extrem de folosit de coalitia anti-Basescu. Nu trece zi sa nu auzim aceasta sintagma la unul dintre liderii PNL sau PSD.

Apel: domnilor politicieni mai deschideti cate un dictionar si mai veniti cu vreun sinonim. Schimabti placa. De „side A” ne-am saturat deja. Vrem sa vedem ce putem asculta pe „side B”

Update: Poate sunt putin paranoic dar am impresia ca incep sa fiu plagiat. Citesc bunaoara pe Hotnews un articol despre cliseele anti-Basescu. Spre deosebire da domnul Popescu, care se dovedeste a nu fi altceva decat un „postac de serviciu” care trebuie sa isi faca norma, eu am avut bunul simt sa fiu obiectiv si sa observ cliseele din toate taberele. Domnule Popescu, va plateste bine Basescu? Poate as fi si eu interesat.

Lasă un răspuns

