Mi-am facut datoria civica. Am votat!


Astazi in jurul ore 10:30 mi-am facut datoria de cetatean responsabil al Romaniei si m-am dus la vot, in haine „de duminica” la costum si cravata. Am votatl Accademia din Romania din Roma. Am ramas placut surprins de faptul ca romanii veneau la vot in numar destul de mare, semn ca romanilor din strainatate le pasa de soarta tarii.

Cu aceasta ocazie am aflat ca cei care voteaza de doua ori si sunt prinsi risca intre 6 luni si 3 ani e inchisoare :). Aviz amatorilor de turism electoral. Mare atentie ca nu stii niciodata cand se intampla bicisnicia si te trezesti in spatele gratiilor.

In ceea ce priveste referendumul, am refuzat sa votez. Doamna de acolo a fost chiar foarte draguta spunandu-mi „Nu e nicio problema”.

La prezidentiale am votat schimbarea, am votat pentru o Romanie a bunului simt.

Am vazut la intoarcere si prezenta la vot pana la ora 10. 6,17% pentru prezidentiale, si 5,75% pentru referendum. Ma bucur ca multi dintre cei care au votat pt presedinte nu au dorit sa voteze pentru referenum. In rest….sper sa fie prezenta la vot cat mai mare, daca se poate peste 50%. Masele sunt imprevizibile. IN momentul cand se voteaza in masa niciun sondaj nu mai este credibil si poate iesi orice rezultat.

Lasă un răspuns

