Protocol PNTCD/PNL


Din motive obiective in ultimile 5, 6 zile nu am mai putut scrie nimic intrucat nu prea am avut acces la internet. De altfel, in ultimile 5, 6 zile nici nu prea am apucat sa mai citesc presa sau sa ascult jurnalele de stiri. Raman uimit de faptul ca in 5, 6 zile s-au intamplat atatea incat nici nu stiu cu ce sa incep. Fara sa imi dau seama a izbucnit o adevarata isterie a gripei porcine, atat in Romania cat si in Italia. Situatia a inceput sa-mi fie suspecta ieri cand, aflandu-ma pe aeroportul din Timisoara majoritatea lucratorilor purtau masti de protectie. La fel si cateva domnisoare fitoase. Cand am ajuns la Roma si am deschis cateva site-uri de stiri, totui si-a gasit o explicatie.

Nu am de gand sa scriu despre asta, cel putin deocamdata. Am ramas dator cu un post pe care doream sa-l scriu inca de saptamana trecuta dar nu am mai apucat.

Saptamana trecuta PNTCD-ul, latura Radu Sarbu, a semnat un protocol de colaborare cu PNL prin care taranistii isi delcara sustinerea fata de Crin Antonescu. Este un gest interesant, dar care capata cele mai ciudate valente. DEsi presa centrala a cam evitat aceasta stire, au existat nenumarate discutii virtuale pe aceasta tema.

1. In cadrul PNTCD exista disensiuni serioase. Latura condusa de Milut a declarat ca il sustine pe Traian Basescu. Acum latura Radu Sarbu, cu care simpatizez si eu datorita prezentei primarului Timisoarei, Gheorghe Ciuhandu, il sprijina pe Crin Antonescu. Partidul este serios divizat, iar acest lucru nu poate fi un lucru imbucurator.

2. Cred ca in septembrie a avut loc congresul laturii PNTCD conduse de Sarbu, eveniment la care a participat, printre altii, chiar Criin Antonescu care, iata, acum semneaza un protocol de colaborare cu latura PNTCD condusa e Sarbu. Prin urmare, atitudinea lui Crin ANtonescu nu face altceva decat sa adanceasca criza interna a unui parti aflat oricum in moarte clinica. Mi s-ar fi parut mult mai corect din partea PNL-ului sa recunoasca cu franchete doar latura Radu Sarbu si sa nu participe la congresul organizat de MIlut. Isi face un deserviciu intrucat protocolul semnat saptamana trecuta nu prea mai are credibilitate.

3. In unele cercuri liberale s-a vorbit despre faptul ca acest protocol nu este unul pur electoral, ci un imperativ moral care are in vedere refacerea dreptei in Romania. Dati-mi voie sa ma indoiesc de acest aspect.

Lasă un răspuns

