Dezamagiri


Azi am avut de rezolvat mai multe treburi prin oras. Evident nu m-am putut abtine sa nu intru in libraria Carturesti de langa Piata Unirii. Pe rafturile generoase ale librariei am gasit si cartea profesorului austriac Ernst Suttner, pe care am tradus-o eu si care a aparut in acest an la Editura Galaxia Gutenberg.  Acest lucru nu a fost o noutate. Am mai vazut cartea si la libraria Joc secund. DE data aceasta, insa, am avut curiozitatea sa ma interesez cam cum se vinde cartea. Am cerut aceasta informatie si  am avut o uriasa surpriza. Libraria Carturesti din Piata Unirii un numar colosal de exemplare si anume……..0 (zero).  Se pare ca debutul meu ca traducator nu este foarte apreciat.

Lasă un răspuns

